میهن ساختمان

کفپوش های اپوکسی برای کاربری صنعتی کد: sa17100qnurmtfr

خرید و فروش آنلاین ملک
کفپوش های اپوکسی به گونه ای طراحی شده اند که در برابر استفاده زیاد مقاومت بالایی دارند و مزایای زیادی از جمله استحکام ، زیبایی و طول عمر را ارائه می دهند. کفپوش اپوکسی با قیمت مناسب برای نصب و طول عمر ، به بهترین گزینه برای طراحی داخلی تبدیل شده است. آنها نه تنها برای هر منطقه ایمن هستند ، بلکه برای هر چیزی که ممکن است آنها را در معرض دید قرار دهید نیز بسیار بادوام هستند.

کفپوش اپوکسی صنعتی
نکته مهم در مورد کاربردهای کفپوش اپوکسی این است که یک سیستم کفپوش سالم برای محیط های صنعتی با تردد زیاد و فضاهایی است که از ماشین آلات و تجهیزات سنگین استفاده می شود. کفپوش اپوکسی صنعتی را می توان بیش از حد معمول ، با ضخامت سه میلی متر ، به دلیل بار و اصطکاک ماشین آلات ، اعمال کرد.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک
این نوع کفپوش از تجمع الکتریسیته ساکن در سطح جلوگیری می کند و خاصیت رسانایی دارد. کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک معمولاً در اتاق های سرور و اتاق عمل که به الکتریسیته ساکن حساس هستند استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی ضد باکتری
این کفپوش کمترین تعداد باکتری را جذب می کند ، که در برخی موارد از نانوذرات نقره ساخته شده است تا بتواند میکروب ها را از بین ببرد. این کفپوش معمولاً در بیمارستان ها و اماکن بهداشتی استفاده می شود.

گروه صنعتی آراسته پوشش مهیا با کادری مجرب و رزومه ای بسیار عالی در زمینه ی کفپوش ها آمادگی خود را جهت ارائه خدمات اعلام میدارد.
با ضمانت یکساله و 10 سال خدمات پس از اجرا
جهت استعلام و مشاوره رایگان تماس بگیرید:02633510091
آدرس :
arasteposheshemahia@gmail.com  
ایمیل :
 
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
458
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان