میهن ساختمان

کانکس ایران کانتین کد: sa158575yf4nnqf

خرید و فروش آنلاین ملک
شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در سطح کشور باشد.
محصولات ایران کانتین طیف وسیعی از سازه‌های پیش ساخته (کانکس، کانتینر، شلترهای نظامی، کیوسک‌های فایبرگلاس و ...) را شامل می‌شود. انواع کانکس اداری، کانکس کلاس درس، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی و همچنین طراحی، ساخت و نصب کمپ‌های اداری، مسکونی و خوابگاهی، برخی از محصولات و خدمات ایران کانتین می‌باشند.
کانکس‌های ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و در برابر حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.
کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و ... از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.
استان فارس شیراز، شهرک صنعتی، حدفاصل میدان چهارم و پنجم  
آدرس :
info@irancontin.com  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
912
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان