میهن ساختمان

پارکت ترکیه فلورپن کد: sa11362qhdqa0ur

پارکت ترکیه فلورپن
پارکت لمینت فلورپن (FLOORPAN) تولید شرکت کاستامونو ترکیه و روسیه است که بهترین برند کشور ترکیه می باشد. پارکت ترکیه فلورپن در ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی می باشد که خدمات فروش، پس از فروش و گارانتی ارائه می کند.
پارکت ترکیه فلورپن (FLOORPAN) به دلیل بهره گیری از استاندارد های اروپایی در رده لمینت های نسبتا مات می باشد و مورد علاقه دوستداران پارکت لمینت های مات قرار گرفته است .پارکت ترکیه فلورپن در اندازه ها و ضخامت های متعددی تولید می شود و شامل 48 رنگ متنوع و زیبا، در طرح های یکپارچه الواری و چند پارچه طرح پارکت بوده که در ۲ گروه ساده و درز دار ارایه می شوند.
این پارکت لمینت دارای کلیک های مقاوم چهار طرفه است و هم از کناره ها و از دو سر پارکت به همدیگر چفت و بست شده و امکان جدا شدن و درز باز کردن را به حداقل رسانده است. همچنین کلیک ها از نوع دابل کلیک و پارافین خورده می باشد که باعث مقاومت بیشتر در مقابل رطوبت و آب می شود .
مهم ترین نکته در خرید پارکت لمینت این است که کالا را باید از شرکت های معتبری که خدماتی از قبیل گارانتی ارائه می دهند خریداری کرد و در انتخاب نوع پارکت لمینت نسبت به کاربرد و هماهنگی با دکوراسیون منزل دقت نمود.


استان تهران تهران  
آدرس :
hosseinpour@kouhkamari.ir  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
021-26203169------  
تلفن:
1025
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان