میهن ساختمان

نرده کابلی - نرده سیم بکسلی استیل کد: sa23829spul55oj

خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
سلام و احترام
مجموعه مهندسی رسام استیل طراح و مجری تخصصی انواع نرده سیم بکسلی در مجتمع های مسکونی و تجاری با مناسب ترین و عادلانه ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد که در سراسر ایران پروژه هایی بسیار شیک و مدرن را اجرا نموده است.
شرکت نرده کابلی رسام استیل
طراحی و ساخت اجزای نرده کابلی در شرکت رسام استیل با تجهیزاتی دقیق و مدرن و با کمک مهندسان و کارشناسانی زبده و کاربلد و با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین متریال ها انجام می گردد.

اجرای نرده کابلی هم بصورتی حرفه ای و متناسب با مدل نرده و شرایط مکان نصب با بهترین تکنسین ها انجام می گردد و به شما اطمینان می دهیم که کامل ترین و بهترین و زیباترین نرده کابلی را به شما ارائه دهیم.

انجام عملیات ساخت انواع اتصالات و یراق آلات استیل برای نگهداری کابل های محافظ و انجام رنگ پوشش الکترواستاتیک برای افزایش طول عمر پایه های نرده کابلی در این مجموعه صورت می پذیرد.

هدف ما در مجموعه رسام استیل تولید محصولاتی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد.
ما در گروه صنعتی رسام استیل انواع نرده کابلی، نرده استیل و پله استیل را با بالاترین کیفیت و از مرغوب ترین متریال ها، بصورتی زیبا و مدرن ساخته و مطابق با سلیقه مشتریان گرامی اجرا می نماییم.
ما در مجموعه رسام استیل خاص ترین و زیباترین و مدرن ترین نرده کابلی بالکن را مطابق با سلیقه شما و در هماهنگی کامل با دکوراسیون شما طراحی و اجرا می کنیم.
مجموعه مهندسی رسام استیل در اجرای پروژه های حرفه ای خود، از بهترین متریال های یراق آلات و اتصالات در ساخت و اجرای نرده های کابلی استفاده می نماید تا بتواند بهترین محصول و خدمات را به مشتریان گرامی در سراسر ایران ارائه نماید.
گروه مهندسی رسام استیل یکی از پیشگامان و بزرگ ترین سازنده و مجری این مدل نرده کابلی با بهترین کیفیت و مرغوب ترین متریال می باشد که توانسته است در سالهای بسیاری، با تعهد کاری بالا، اعتماد مشتریان بسیاری را در سراسر ایران جلب نماید.
شرکت رسام استیل طراح و سازنده و مجری نرده های کابلی استیل با بهترین و مرغوب ترین متریال ها می باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد.
شرکت رسام استیل با بالاترین استاندارها و بهترین و مرغوب ترین متریال، تمام مراحل نصب نرده کابلی را با هماهنگی با مشتریان گرامی انجام می دهد و ایمن ترین و زیباترین نرده کابلی را اجرا می نماید.
تمام مراحل ساخت و نصب نرده کابلی در شرکت رسام استیل با توجه کامل به نکات فنی و عملیاتی و توسط باتجربه ترین تکنسین ها و استفاده از مرغوب ترین متریال ها و اتصالات و سیم بکسل استاندارد صورت می پذیرد.
استان تهران تهران - شهرک صنعتی شمس اباد  
آدرس :
rasamsteel.com  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
63
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان