میهن ساختمان

شرکت تولیدکننده درب و پنجره آلومینیوم بهین نما کد: sa186196lj7hvb5

خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
زمینه های فعالیت :
شرکت بهین نما تولید کننده برتر در، پنجره دوجداره آلومینیوم و نمای مدرن است، شرکتی که با در اختیار داشتن ماشین آلات الوماتک آلمان و ایتالیایی و بهره مندی از دانش فنی روز دنیا در پی تولید و عرضه محصولات مدرن به مشتریان است .
پروفیل های اختصاصی شرکت بهین نما با نشان استانداردملی ایران و مورد تائید دفترفنی مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی است، تنوع بالای پروفیل های آلومینیوم برای ساخت محصولاتی متنوع و با کیفیت بسیار موثر می باشد .
سیستم های در و پنجره دوجداره آلومینیوم نرمال ، سیستم های در و پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک ، سیستم های در و پنجره دوجداره آلومینیوم کشویی و نماهای کرتین وال، فریم لس و مجموعه ی از نماهای خشک محصولاتی است که توسط این مجموعه تولید و ساخته می شود.
ما در سازمان خود با تحلیل درخواست های مشتریان و کارفرمایان به دنبال ارائه مشاوره ، ساخت و تولید محصول و یا خدماتی هستیم که رضایت مخاطبان شرکت را به عنوان سرمایه های اصلی محقق سازد، بهره مندی از مواد اولیه مطلوب ، ماشین آلات به روز و همکارانی متخصص گام اولیه ی است که برای این مهم برداشته ایم.
انجام تنوع بالای محصولات و استفاده از پروفیل های متنوع آلومینیومی یکی از بهترین روش های این مجموعه برای پاس به نیاز مشتریان در بخش های مختلف است ، کیفیت بالایی تولید و کاهش هزینه های سربار توانسته است راه کاری برای توسعه بازار باشد.
چنانچه خواهان محصولی باکیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید با ما در تماس باشید.
آدرس : تهران – بلوار آیت الله سعیدی - مجتمع تجاری اداری تندیس- طبقه دوم - واحد 5
دفتر تهران:02128422920 - 02155289046
همراه : 09124316926
استان تهران خیابان آیت آله سعیدی، مجتمع تجاری اداری تندیس، طبقه دوم، واحد5  
آدرس :
Behinfacade@gmail.com  
ایمیل :
 
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
193
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان