میهن ساختمان

حمام شیشه ای - پارتیشن شیشه ای حمام کد: sa23837ubogbrjg

خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
سلام و احترام
حمام مستر شیشه ای با جداسازی محل دوش گرفتن از سایر نقاط دیگر، از کثیف شدن و خیش شدن مابقی فضای دیگر سرویس بهداشتی جلوگیری می نماید و نیازی به تمیزکاری سایر قسمت ها نیست.

دراین مدل حمام می توان از شیشه های مات به جهت حفظ حریم شخصی نیز استفاده نمود. جنس شیشه ها در این سازه زیبا و جذاب از سکوریت و لمینت نشکن می باشد تا مقاومت بالایی را در برابر حرارت و ضربه داشته باشد.
گروه مهندسی رسام استیل با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی، با هدف گسترش و توسعه محصولات شیشه و استیل، اقدام به اجرای پروژه های مدرن ساختمانی نموده است و در این راستا آماده ارائه بهترین خدمات و محصولات با مرغوب ترین متریال از جمله حمام شیشه ای، آسانسور شیشه ای و بارانگیر شیشه ای در سراسر ایران می باشد.
گروه مهندسی رسام استیل طراح و سازنده و نصب کننده انواع باران گیر شیشه ای و بالکن شیشه ای و آسانسور شیشه ای با حفاظت و امنیت بالا و در عین حال زیبا و ماندگار می باشد که در مدل ها و ابعاد گوناگون (با توجه به محل نصب) و با رنگ بندی متنوع آن را ارائه می دهد.
رسام گلس با ساخت و اجرای انواع متنوعی از آسانسور شیشه ای در ابعاد و مدل های مختلف و با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال و یراق الات توانسته است در طول سالها فعالیت خود در سراسر ایران، رضایت حداکثری مشتریان گرامی را فراهم آورد.
برای اینکه بهترین مدل و انتخاب را مطابق با فضای نصب حمام شیشه ای و سلیقه خود و مناسب ترین و عادلانه ترین قیمت داشته باشید حتما با کارشناسان فروش ما در رسام گلس تماس حاصل نمایید.
برای دریافت مشاوره و انتخاب مدل مناسب آسانسور شیشه ای با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.


استان تهران تهران - شهرک صنعتی شمس آباد  
آدرس :
rasamsteel.com  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
68
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان