میهن ساختمان

نرده استیل راه پله کد: sa23816erflwdzc

خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
خرید و فروش آنلاین ملک
نرده استیل راه پله
بکارگیری متریال ها اصلی و درجه یک بدون شک در ساخت محصولی بادوام و زیبا نقشی اساسی بر عهده دارند. البته در این میان باید توجه داشت که مجریان کار نیز باید کاربلد و با تجربه باشند تا بتوانند فعالیت هایی اساسی مانند ریسمان کشی و اندازه برداری و تراز کردن محل قرا گیری پایه های نرده استیل را در محیط های مختلف به خوبی و حرفه ای انجام دهند تا علاوه بر زیبایی، طول عمر و دوام و استحکام کار نیز حفظ گردد.
گروه مهندسی رسام استیل، با داشتن سابقه ای طولانی در اجرای انواع نرده های استیل و کارشناسان و مجریانی حرفه ای و با تجربه، توانسته است تا پروژه های بزرگی را در سراسر کشور ایران بخوبی اجرا نماید.
مجموعه مهندسی رسام استیل با تیمی متشکل از باتجربه ترین مهندسان و کارشناسان و تکنسین های نصب، یکی از پیشگامان ساخت و اجرای انواع مدل های نرده استیل راه پله، بالکن و تراس در کشور می باشد که پروژه های موفق بسیاری را در سراسر ایران با مرغوب ترین متریال های استیل ضدزنگ و با کیفیت ترین اتصالات و یراق آلات و خدمات پس از فروش عالی اجرا نموده است.

محصولات نرده استیل رسام عبارتند از:
- نرده استیل سه خط
-نرده استیل چهار خط
- نرده استیل پنج خط
-نرده استیل راه پله
- نرده استیل بالکن
- نرده استیل دکوراتیو با پایه طرح دار
-نرده استیل گارد عمودی (فرانسوی)
-نرده استیل و چوب
-نرده استیل تراس


-نرده استیل و شیشه

جهت مشاهده تمام خدمات و محصولات رسام استیل و اطلاع از قیمت انواع نرده استیل می توانید به وبسایت رسمی رسام استیل مراجعه فرمایید.
آدرس وبسایت رسام استیل
www.rasamsteel.com
استان تهران شهرک صنعتی شمس آباد - پلاک 1415  
آدرس :
ahmadfazeliofficial@gmail.com  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
131
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان