میهن ساختمان

موزاییک واش بتن در ابعاد مختلف کد: sa159279u8n4pno

خرید و فروش آنلاین ملک
امروزه با پیدایش علوم جدید تغییر بسیاری در دکوراسیون منازل صورت گرفته , قدیم در بعضی موارد زباله ها و مواد دور ریختنی را در کف می ریختند و با قدم زدن روی آن باعث بوجود اومدن یک لایه محکم می شدند. در سال های بعد آن با استفاده از کاه و گل سعی بر صاف کردن سطح زمین را داشتند و پس از آن از ماسه و شن استفاده می شد.
سال های اول استفاده از موزاییک اینگونه بود که موزاییک های کوچکی به اندازه ی بند انگشتان که از قطعات بریده شده کوه ها بود استفاده می شد و به اصطلاح به آن موزاییک ریگی نیز می گفتند که در اندازه های مختلف و رنگ های زیبا برای ساخت کاخ وخانه های اشراف مورد استفاده قرار می گرفت.

موزاییک های واش بتن شرکت نوین بتن پارس در سه سایز 30x60 , 40x40 , 50x50 به مشتریان عزیز عرضه می شود. موزاییک واش بتن رودخانه ای با طرحی شیک جلوه بسیار زیبایی به مکان مورد نظر شما می دهد.امروزه موزاییک در طرح ها و شکل های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. گروه تولیدی نوین بتن پارس یکی از تولید کننده های موزاییک , کفپوش و موارد بتنی است که درزمینه پخت و ساخت این محصولات تبحر بسیاری دارد و تمام محصولات این شرکت به بهترین نحو تولید شده و مورد آزمایش های بسیاری قرار می گیرد. نوین بتن پارس درصدد تلاش برای کیفیت بیشتر و بهتر برای محصولات خود است زیرا رضایت مردم اولین هدف این شرکت است.
استان تهران تهران-اتوبان اشرفی اصفهانی-بلوار مرزداران-خیابان ناهید-مقابل برج نگین-ساختمان ۳۴  
آدرس :
info@nbp24.com  
ایمیل :
 
وب سایت(کانال تلگرام) :
02128421455------  
تلفن:
865
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان