میهن ساختمان

مبلمان اداری گلسار کد: sa12394u2e6vykn

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری دارد. ما یکی از شرکت های با تجربه و خوشنام در بازار ایران می باشیم. محصولات تولیدی در سه دسته اصلی مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس تولید می شود. عمده محصولات ما شامل انواع میز اداری ، صندلی اداری و پارتیشن اداری می باشد. ما همچنین خدمات تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت را به مشتریان خویش ارائه می کنیم.

یکی دیگر از محصولات تولیدی ما ، انواع صندلی فرودگاهی و میز کانتر می باشد. صندلی فرودگاهی برای سالن های انتظار کاربرد بسیاری دارد. تولید ما بر استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت استوار است. این مساله باعث شده است محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند. ما سعی کرده ایم راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کنیم.

فضای کارگاهی شرکت گلسار بیش از 5000 متر مربع می باشد. ما جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته ایم. ما با استفاده از توانمندی های آنها در واحدهای طراحی ، تولید و اجرا سعی در ارائه خدمات ارزشمندی به مشتریان خویش داریم. برای آشنایی با تمام محصولات از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش با ما تماس بگیرید
استان تهران تهران، خیابان حافظ، بعد از پل دوم، جنب بانک دی، پلاک 231 طبقه 3 ، واحد 7  
آدرس :
golsarco.ir@gmail.com  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
872
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان