میهن ساختمان

تخت استخری و صندلی استخری استیل کد: sa10280thfjm5vu

تخت استخری
ترنج سبز طراح ، سازنده و تولید کننده تخت استخری در ابعاد سفارشی به همراه تجهیزات مربوطه
صندلی های استخری یا تخت استخری ( sun bed ) برای استراحت پس از شنا و استفاده از نور خورشید در کنار استخر یا سواحل دریا استفاده میشوند.
مهمترین پارامتر در طراحی یک تخت استخری ، راحتی لم دادن روی است . بصورتی که ناحیه قوس کمر کاربر در امتداد ستون فقرات، منطبق بر قوس صندلی آفتابگیر باشد. از این رو تخت استخری مدل سانی متناسب با آناتومی بدن و قد ایرانیان بر اساس آیین نامه نویفرت طراحی و ساخته شده است. بطوری که ناحیه قوس کمر کاملا پر شده و احساس راحتی و آرامش را در پی داشته باشد.
فریم تخت استخری مدل سانی از استیل استنلس گرید ۳۰۴ بوده که در برابر شرایط اسیدی و قلیایی از مقاومت بالایی در برابر خورندگی برخوردار است. رویه سطحی ان نیز از جنس چوب پلاست میباشد که در صورت سفارش، امکان ساخت آن با چوب ترموود نیز میباشد.
ترکیب استیل و چوب پلاست ، ضمن ایجاد مقاومت سازه ای بالا در عین ظرافت های طراحی و ساخت، تخت آفتابگیر مدل سانی را به کالایی با دوام در برابر عوامل جوی و شرایط خورنده در پلاژهای ساحلی و استخرهای ویلایی بدل ساخته است.

طرح و ابعاد محصولات براساس نیاز مشتریان عزیز قابل تغییر هستند.
جنس محصولات از فولاد ، آلومینیوم ، استیل ضد زنگ 304 ، چوب ترموود فنلاندی ، رنگ Anti UV می باشد و مقاوم در برابر سرما ، گرما ، رطوبت ، بارندگی.

محصولات بیشتر و لیست قیمت ها در وبسایت ترنج سبز:
تلفن تماس مستقیم: 09158274488 و 05136222898 مهندس رضوی
آدرس سایت: www.toranjesabz.ir
کانال تلگرام: telegram.me/toranjesabs
اینستاگرام: www.instagram.com/toranjesabz

تخت کنار استخری ، صندلی کنار استخری ، تجهیزات استخر ، سان بد ، sun bed ، تخت کنار استخری چوبی ، تخت استخری استیل ، تخت استخری پلاستیکی ، نردبان استخر
استان خراسان رضوی مشهد - بلوار دکتر حسابی - حسابی 32 - پلاک 40  
آدرس :
info@toranjesabz.ir  
ایمیل :
وب سایت(کانال تلگرام) :
تلفن:
1865
تعداد بازدید در یک ماه گذشته:

©1383-1396 کلیه حقوق برای وب سایت میهن ساختمان محفوظ است. طراحی وب سایت: شیرازسان